Årsmöte/Årsträff 2021 i Ulricehamn den 10-12 september.

Nu när restriktionerna lättat och vi har blivit vaccinerade gör vi ett nytt försök med vårt årsmöte och vi har bokat upp platser på Skotteksgårdens camping i Ulricehamn.

Campingen ligger vackert vid Åsundens strand strax söder om Ulricehamn utefter väg 157. Det går en cykel/gångbana in till Centrum om man önskar ta sig dit. Cyklar man åt andra hållet kan man ta sig till Gällstad och Lager 157s huvudbutik. Vill man vara kvar på campingen så finns det badplats med sandstrand, brygga mm. Eller så kan man hyra en trampbåt, roddbåt eller kanot. Receptionen har ett litet café med lite av varje.

Fredag: Kom när ni kan. Spontana möten. (Ni får gärna komma tidigare om ni önskar.)

Lördag: Förmiddagen är fri men vi kommer att ha en tipspromenad.

Kl. 14.30 har vi styrelsemöte.

Kl. 16.00 årsmöte i Restaurang Skotteksgården. Där kommer vi att ha ett litet lotteri som vi säljer lotter till, Swish eller kontanter, samt medlems-, närvaro- och Club Knaus 30 årslotteri.

Ca kl. 18 bjuder vi på buffé medan var och en får köpa dryck. När det gäller öl och vin önskar restaurangen att vi på ett ungefär meddelar hur mycket vi önskar beställa så att de inte har för mycket över när säsongen är slut. Pga Corona-pandemin fick de tyvärr slänga en hel del förra året och vill helst slippa det i år också så det kan vi väl hjälpa dem med. Bif. Prislista.

Söndag: Hemresedag.

Priset på campingen för två nätter är 510:- inkl. dusch och el. (Vi har fått pensionärsrabatt). Anmäl snarast till anita.wahlgren@gmail.com eller 0704 327915 dock senast den 15 augusti om plats, antal personer och dryck samt ev allergier eller vegetariskt.

Alla medlemmar är välkomna till årsmötet och middagen även om ni inte bor på campingen. Glöm bara inte bort att anmäla er till middagen enligt ovan.

Motioner till årsmötet: Skall skriftligen vara styrelsen tillhanda senast 10 dagar innan årsmötet. Går bra att mejla till info@clubknaus.se.

Välkomna till Ulricehamn (Sveriges Lugano) hälsar styrelsen för Club Knaus of Sweden