Årsmöte 2021 – Gränna

Årsmötet/Årsträffen 2021 med försenat 30 årsfirande!

Kristihimmelsfärdshelgen, torsdag den 13 maj till söndag den 16 maj.

Förra året skulle mötet hållas i Gränna och fick skjutas upp till hösten men i år kan vi förhoppningsvis ha årsträffen som planerad och då blir det på Gränna camping.

Klubben får 20% rabatt och då blir priset 720.- för tre nätter. Bokar campingplats gör ni själva genom att ringa: 0390 10 706, Mejl info@campingparlor.se  Uppge 13–16 maj och Club Knaus vid bokningen. Hemsida www.grannacamping.se, där kan ni se en karta av området. Vi har bokat två ”rutor” snett nedanför servicehuset på kartan dvs. de som börjar på 211–226 (obs 219 och 224 är säsongsplatser) och 248–256.

Vi ser gärna att ni skickar en anmälan till Club Knaus med antal personer samt om ni väljer att bo på campingen.: julius.sigmundsson@gmail.com eller 0738–050406, helst innan 3 maj.  Klubben bjuder på maten, dryck medtages av var och en.

På lördagen kommer vi som vanligt att hålla årsmötesförhandlingar och på kvällen bjuder klubben på middag.

Alla medlemmar är välkomna till årsmötet och middagen, även om ni inte bor på Gränna camping! Glöm bara inte bort att anmäla er till middagen samt meddela ev. allergier eller vegetarisk kost.

Motioner till årsmötet: Skall vara styrelsen tillhanda senast 10 dagar innan årsmötet, skriftligt. Det går bra att mejla till info@clubknaus.se .

Program: Preliminärt än så länge, årsmötets tid är fastlagt.

Torsdag: kom när ni kan, i övrigt spontanträffar ( det går bra att komma tidigare )

Fredag: Förmiddagen, utflykt till Visingsö och tur med Remmalagen. Färjan kostar 60.- per vuxen och 30.- per barn 6–15 år Tor. Remmalagen kostar 150.- per vuxen och 90.- per barn 3–12 år. Vi behöver veta på ett ungefär hur många är intresserade så att vi kan beställa vagnar. Det finns mycket att se på Visingsö så återresan bestämmer var och en.

Eftermiddagen: Eventuellt tipspromenad. Till kvällen blir det knytkalas vid grillen och ev. allsång.

Lördag: På förmiddagen planeras besök på polkagriskokeri.

1. 14.30 Styrelsemöte,

Kl. 16.00 Årsmöte, Lotterier, medtag gärna kontanter då vi kommer att sälja lotter på plats. Vi kommer också att förrätta 2 medlemslotteridragningar, en där alla medlemmar deltar, och en där närvarande medlemmar deltar.  Dagordning för årsmötet kommer tillsammans med kallelsen senare under våren.

Kl. 18.00 Middag.

Söndag: Hemresedag